comunica amb dades
anagrama
 
icona pàgina
 

youtube google
 

Millora i disseny de serveis o productes:

Amb què tindré més satisfet al meu client?
Indicadors
Filtratge de dades
Anàlisi QFD
Enquestes
Coneixer les prioritats en la aplicació de recursos
Millora de serveis
Millora de procediments
Presa de decisions
Sectorització de la població
Obtenció massiva
de dades

caraJoan (Director d’un Hotel de 3 estrelles): “Havíem de demanar un crèdit per fer una inversió a l’Hotel per més de 50.000€. Amb la ajuda de DADES, jo i els meus socis vàrem poder tenir arguments objectius per saber què era més adequat, si renovar el restaurant o millorar el mobiliari de les habitacions. Per 500€ DADES ens va fer la enquesta i l’anàlisi. Cal dir que amb l’informe vàrem poder reforçar la sol·licitud del crèdit”.

Per poder dissenyar un producte o servei adequadament, cal fer enquestes. Tanmateix es pot obtenir bons resultats a partir de dades primàries que tingui el client sobre el producte o servei. El què no ens ajuden les enquestes és decidir quins aspectes dels serveis o productes s'han de millorar primer. En canvi el QFD ens ajuda a decidir a on actuar per maximitzar els resultats de les millores.

Això implica el fer participar a la enquesta a les persones o entitats que venen o donen el servei per aconseguir identificar les capacitats de millora. Les preguntes son fetes de forma oposada a les preguntes fetes als usuaris. El què es busca és fer un anàlisi posterior tipus QFD (Quality Functional Deployment) a fi de donar unes puntuacions de quines possibilitats de millora és mes interessant abastar primer. Aquest mètode ens pot permetre fer estudis de comparació de com actua la competència en la millora de serveis i productes.

Vol fer-nos alguna pregunta? en menys de 24h tindrà una resposta
d'Acord