|
|
|
|
 |
Anàlisi i estadístiques |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Resultats d'enquestes a l'instant: defineix una enquesta per smartphone o un clicker que es pugui contestar a l'instant, i observa quins son els resultats al mateix moment. A un restaurant, a un hotel a un taulell d'atenció: dóna l'opció a respondre l'enquesta i controla el què pensen els usuaris al mateix moment: prova-ho
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Valoració d'Empreses: Valoració Qualitativa i Quantitativa per Transmissions, Cessions, Ampliacions, Management Buyout - Buyin. recerques per a inversions.
|
|
|
- Enquestes: Vol saber quines prioritats tenen els seus clients o usuaris per millorar el seu servei o producte?. I saber convertir el què pensa l'usuari en criteris de decisió per millorar el producte.
|
|
|
- Censos d'empreses: Vol millorar la acció comercial coneixent quines empreses encaixen amb el seu critèri de qui ha de ser el seu client?.
|
|
|
- Associacions: Anàlisis de Sectors, Clusters, Agrupacions i Agregats Econòmic Financers, censos d'empreses, Formació per associats.
- Empresa
privada: Benchmarking, Estudi de Clients i Proveidors, Estratègia i Avantatges Competitives, Valoració d'empreses, Satisfacció, Correcció de processos organitzatius a través d'indicadors, millora de processos i productes.
- Administració i Ens Locals: Estudis de satisfacció, Enquestes, Promoció Econòmica, Anàlisis Econòmic Financers, per municipis, entitats comarcals, ens locals, províncies, regions.
|
|
|
|
|
Al twitter |
|
|
|